دکتر بهمن محمدی

تغذیه و رژیم درمانی


سخن روز

نظرات رژیم گیرندگان

تماس با ما

هشدار

تغذيه صحيح و عاقلانه 4

ازگوشت ها دوري كنيد و بسراغ سبزيجات برويد .گوشت به مقدار كم بخوريد ودرعوض نان و كربوهيدراتهاي پيچيده و سبوس دار و سبزيجات بيشتري مصرف كنيد .

آيا كودكان شما ازسبزيجات سبز متنفرهستند ؟
اگر اينطور است نگران نباشيد. بيشتر بچه ها از سبزيجات سبز متنفر هستند چرا ؟ زيرا اغلب والدين طوري آن ها را آماده ميكنند كه خوردنشان بسيار دشوار ميشود .راه حل چيست ؟ آن ها را تزئين كنيد . سس فلفل قرمز روي آنها بريزيد , كمي پنير رنده شده روي آن ها بپاشيد آنها را تفت دهيد , هركاري كه لازم ميدانيد انجام دهيد تا آن ها را بشكل جالبي در آوريد . اما فقط آن ها را آنقدر آب پز نكنيد كه خاصيت خود را از دست بدهند . ايده آل آن است كه سبزي جات در حالي كه هنوز ترد هستند خورده شوند .

5- از گرسنگي اجتناب كنيد
گرسنگي بزرگترين دشمن رژيم هاي غذائي است . چرا ؟زيرا گرسنگي انسان را عذاب مي دهد . نتيجه ؟ ما رژيم را رها مي كنيم و بسوي كلوچه / بيسكوئيت بر مي گرديم . متاسفانه بيشتر رژيم گيرندگان هنوز تصور مي كنند كه رژيم گرفتن به معني كم خوري است به همين خاطر است كه اغلب آنها رژيم را ادامه نميدهند و چاق باقي مي مانند .

پيشنهادات :
به مقدار كافي نان و غلات بخوريد .در هنگام تهيه ساندويچ به آن سس چرب اضافه نكنيد . اينكار راه عالي براي كاهش كالري دريافتي است .ايده آل است كه غذا هاي سبوس دار مثلا نان گندم كامل , برنج قهوه اي و ماكاروني گندم كامل خريداري كنيد.حبوبات را بخش هميشگي برنامه غذائي خود قرار دهيد ..سالاد را فراموش نكنيد اما بدون سس . بجاي سس بر روي آن مخلوطي از ماست كم چرب و آب ليمو بريزيد .در هنگام گرسنگي ازاسنك هاي كم چرب مانند ماست كم چرب و ميوه به عنوان ميان وعده استفاده كنيد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان شریعتی ، مجتمع فراز ، طبقه پنجم ، واحد 502
تلفن : 36282727 - 031

نظرات کاربران درباره این مطلب :

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
فصل هشتممحاسبه وزن ایده آلمقدمهپلوهاخوراک هاخورش هافصل یازدهمآشنایی با مطبمقدمهآنچه باید در مورد لاغری بداستان های جالبفصل پنجممقدمهآیا می دانید کهروانشناسی رنگ چشم های خوفصل پنجممقدمهآیا می دانید کهروش نوین ماساژ صورتفصل اولمقدمهآگاهی های لازم در مورد صوروش های جذب دیگرانفصل اولماسک موز با شیرین بیانافسردگی زمستانی چیست ؟روش تثبیت وزنفصل اولماسک ژله ای ختمیانرژی دهنده صورترژيم غذایی سلامتی و تناسفصل دهمماسک تقویت کننده لیمو ترایا می دانید؟رژیم های غذاییفصل دهمماسک تقویت کننده غنچه گل بالا بردن پیشانیزمین و انسانفصل دومماسک سیب با شیربخش های سایتزندگینامه 1فصل دومماسک شفا بخش با ترشکبرنامه 15 روزه برای افزایزندگینامه 2فصل دومماسک شفاف کننده مریم گلیبرای14 روزه برای کاهش وزن سوپ هافصل دومماسک عسل با تمشکبزرگ کردن گونه هاسالاد هافصل دومنمونه ای از رژیم غذایی سلتـاثـيـر تـغـذيـه بـر تـساندویچ هافصل دوازدهمچهار نکته برای جلوگيری اتهیه کتابسایر غذاهافصل سومچگونه لاغری را درمان كنيتونیک آب پرتقالDVD آموزش درمان چاقیشيوه صحیح غذا خوردنفصل سومچگونه مي توان پس از درمانتونیک بهفهرست مطالبشگردهای آشپزی رژیمیفصل سومچگونه در ورزش ها موفق باشتونیک رازک جهت رفع افتادفهرست مطالبعوامل موثر در لاغريفصل سیزدهمنظرات رژیم گیرندگانتوضیحی کوتاه درباره آشپزفهرست مطالبمقا لات دکتر بهمن محمدیفصل ششمورزش شماره 1تست اضطرابفهرست مطالبمقالاتفصل ششمورزش صورت چه هست؟تست تعیین میزان جذابیت زفهرست مطالبمطالب خواندنیقوی کردن پلک پایینی چشموزن ايده آل چيست ؟تست روانشناسیفهرست مطالبمعرفی کتابلوسیون لیمو ترشکرم لیمو ترشتست روانشناسی 2فهرست مطالبپاسخ به سوالات رژیم گیرنلوسیون مریم گلیکرم مرطوب کننده ختمیتست روانشناسی 3فصل نهماخبار سلامتیلوسیون گل همیشه بهارکرم پرتقال با روغن هسته اتست سلامت روحیفصل نهمتندرستی و زیباییلوسیون پنیرککرم آفتابگردان با عسلتست شخصیت شناسی خوشبین هفصل چهارمتغذیه وسلامتیلوسیون خیارکرم تجدید کننده پوست رازجداول و توصيه‌هاي ضروریفصل چهارمدرباره مالوسیون طراوت بخش نعناعکرم جوان کننده هویججداول و توصیه های ضروریفصل چهاردهمصفحه اصلیلیست بیشترین درخواست ها کرم جوانه گندمجداول و توصیه های ضروریفصل هفتمسوالات پزشکیلطیفه های ریزه میزهکرم شب ضد چروکجداول و توصیه های ضروریفصل هفتمپیامهای کاربرانمقدمهکرم ضد افتادگی پوست آنانحکایتفصل هشتمسایتهای دیگرمقدمهپلوهاخلاصه ای درباره چاقی و اض