دکتر بهمن محمدی

تغذیه و رژیم درمانی


سخن روز

نظرات رژیم گیرندگان

تماس با ما

هشدار

تغذيه صحيح و عاقلانه 2

1- چربي كمتري بخوريد
چربي بيش از دوبرابر مواد غذائي ديگر كالري دارد. اگر شمابخواهيد وزن خود را كاهش دهيد روزانه بيش از 30 گرم چربي نياز نداريد وبراي كاهش وزن حتي الا مكان بايد از غذاهاي كم چرب استفاده كنيد .

پيشنهادات :
ازلبنيات كم چرب استفاده كنيد .
گوشت قرمز كمتر بخوريد. خوردن گوشت گاو , گوساله و گوسفند (حد اكثر صد گرم هفته اي دوبار) كافي است . ازگوشت ماهي و مرغ استفاده كنيد .
ازغذاهاي پرچرب نظير صبحانه هاي سرخ كرده , شيريني جات , خامه , كره , مايونز , سيب زميني سرخ كرده , بادام زميني , شكلات , بيسكوئيت و كلوچه پرهيز كنيد.

2- مواد قندي كمتري مصرف كنيد
مواد قندي تصفيه شده ( قند وشكر ) نسبتا پر كالري هستند . بعلاوه فاقد ارزش غذائي ميباشند و اساسا هيچگونه مواد مغذي به بدن نميرسانند . مطمئن باشيد اگر از فردا خوردن آن ها راقطع كنيد دچار هيچگونه كمبودي نخواهيد شد .من پيشنهاد نميكنم كه مصرف مواد قندي را يكشبه قطع كنيد اما بايد آنها را به مقدار متعادل مصرف كنيد .براي كاهش وزن شيرين كننده هاي مصنوعي نيز چندان بهتر نيستند بهتر است بسوي آنها نرويد زيرا مصرف آنها ولع به شيريني ايجاد مي كند و در نهايت وزن را افزايش مي دهند.

پيشنهادات :
مقدار قند وشكري را كه به چاي وقهوه اضافه ميكنيد كاهش دهيد .از نوشيدني هاي غير رژيمي پرهيز كنيد , در عوض از نوشيدني هاي رژيمي , آب معدني ويا آب ميوه صددرصد خالص استفاده كنيد .از به اصطلاح خوراك هايي همچون بيسكوئيت , كلوچه , شكلات , شيريني وكيك پرهيز كنيد .بياد داشته باشيد غذا خوردن منطقي به معناي پرهيز از چيزهاي شيرين نيست بلكه بايدآنها را به مقدار متعادل مصرف كنيم.


نظرات کاربران درباره این مطلب :

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
داستان های جالبفصل پنجممقدمهآیا می دانید کهروانشناسی رنگ چشم های خوفصل پنجممقدمهآیا می دانید کهروش نوین ماساژ صورتفصل اولمقدمهآگاهی های لازم در مورد صوروش های جذب دیگرانفصل اولماسک موز با شیرین بیانافسردگی زمستانی چیست ؟روش تثبیت وزنفصل اولماسک ژله ای ختمیانرژی دهنده صورترژيم غذایی سلامتی و تناسفصل دهمماسک تقویت کننده لیمو ترایا می دانید؟رژیم های غذاییفصل دهمماسک تقویت کننده غنچه گل بالا بردن پیشانیزمین و انسانفصل دومماسک سیب با شیربخش های سایتزندگینامه 1فصل دومماسک شفا بخش با ترشکبرنامه 15 روزه برای افزایزندگینامه 2فصل دومماسک شفاف کننده مریم گلیبرای14 روزه برای کاهش وزن سوپ هافصل دومماسک عسل با تمشکبزرگ کردن گونه هاسالاد هافصل دومنمونه ای از رژیم غذایی سلتـاثـيـر تـغـذيـه بـر تـساندویچ هافصل دوازدهمچهار نکته برای جلوگيری اتهیه کتابسایر غذاهافصل سومچگونه لاغری را درمان كنيتونیک آب پرتقالDVD آموزش درمان چاقیشيوه صحیح غذا خوردنفصل سومچگونه مي توان پس از درمانتونیک بهفهرست مطالبشگردهای آشپزی رژیمیفصل سومچگونه در ورزش ها موفق باشتونیک رازک جهت رفع افتادفهرست مطالبعوامل موثر در لاغريفصل سیزدهمنظرات رژیم گیرندگانتوضیحی کوتاه درباره آشپزفهرست مطالبمقا لات دکتر بهمن محمدیفصل ششمورزش شماره 1تست اضطرابفهرست مطالبمقالاتفصل ششمورزش صورت چه هست؟تست تعیین میزان جذابیت زفهرست مطالبمطالب خواندنیقوی کردن پلک پایینی چشموزن ايده آل چيست ؟تست روانشناسیفهرست مطالبمعرفی کتابلوسیون لیمو ترشکرم لیمو ترشتست روانشناسی 2فهرست مطالبپاسخ به سوالات رژیم گیرنلوسیون مریم گلیکرم مرطوب کننده ختمیتست روانشناسی 3فصل نهماخبار سلامتیلوسیون گل همیشه بهارکرم پرتقال با روغن هسته اتست سلامت روحیفصل نهمتندرستی و زیباییلوسیون پنیرککرم آفتابگردان با عسلتست شخصیت شناسی خوشبین هفصل چهارمتغذیه وسلامتیلوسیون خیارکرم تجدید کننده پوست رازجداول و توصيه‌هاي ضروریفصل چهارمدرباره مالوسیون طراوت بخش نعناعکرم جوان کننده هویججداول و توصیه های ضروریفصل چهاردهمصفحه اصلیلیست بیشترین درخواست ها کرم جوانه گندمجداول و توصیه های ضروریفصل هفتمسوالات پزشکیلطیفه های ریزه میزهکرم شب ضد چروکجداول و توصیه های ضروریفصل هفتمپیامهای کاربرانمقدمهکرم ضد افتادگی پوست آنانحکایتفصل هشتمسایتهای دیگرمقدمهپلوهاخلاصه ای درباره چاقی و اضفصل هشتممحاسبه وزن ایده آلمقدمهپلوهاخوراک هافصل یازدهمآشنایی با مطبمقدمهآنچه باید در مورد لاغری بخورش ها