دکتر بهمن محمدی

تغذیه و رژیم درمانی


سخن روز

نظرات رژیم گیرندگان

تماس با ما

هشدار

تغذيه صحيح و عاقلانه 2

1- چربي كمتري بخوريد
چربي بيش از دوبرابر مواد غذائي ديگر كالري دارد. اگر شمابخواهيد وزن خود را كاهش دهيد روزانه بيش از 30 گرم چربي نياز نداريد وبراي كاهش وزن حتي الا مكان بايد از غذاهاي كم چرب استفاده كنيد .

پيشنهادات :
ازلبنيات كم چرب استفاده كنيد .
گوشت قرمز كمتر بخوريد. خوردن گوشت گاو , گوساله و گوسفند (حد اكثر صد گرم هفته اي دوبار) كافي است . ازگوشت ماهي و مرغ استفاده كنيد .
ازغذاهاي پرچرب نظير صبحانه هاي سرخ كرده , شيريني جات , خامه , كره , مايونز , سيب زميني سرخ كرده , بادام زميني , شكلات , بيسكوئيت و كلوچه پرهيز كنيد.

2- مواد قندي كمتري مصرف كنيد
مواد قندي تصفيه شده ( قند وشكر ) نسبتا پر كالري هستند . بعلاوه فاقد ارزش غذائي ميباشند و اساسا هيچگونه مواد مغذي به بدن نميرسانند . مطمئن باشيد اگر از فردا خوردن آن ها راقطع كنيد دچار هيچگونه كمبودي نخواهيد شد .من پيشنهاد نميكنم كه مصرف مواد قندي را يكشبه قطع كنيد اما بايد آنها را به مقدار متعادل مصرف كنيد .براي كاهش وزن شيرين كننده هاي مصنوعي نيز چندان بهتر نيستند بهتر است بسوي آنها نرويد زيرا مصرف آنها ولع به شيريني ايجاد مي كند و در نهايت وزن را افزايش مي دهند.

پيشنهادات :
مقدار قند وشكري را كه به چاي وقهوه اضافه ميكنيد كاهش دهيد .از نوشيدني هاي غير رژيمي پرهيز كنيد , در عوض از نوشيدني هاي رژيمي , آب معدني ويا آب ميوه صددرصد خالص استفاده كنيد .از به اصطلاح خوراك هايي همچون بيسكوئيت , كلوچه , شكلات , شيريني وكيك پرهيز كنيد .بياد داشته باشيد غذا خوردن منطقي به معناي پرهيز از چيزهاي شيرين نيست بلكه بايدآنها را به مقدار متعادل مصرف كنيم.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان شریعتی ، مجتمع فراز ، طبقه پنجم ، واحد 502
تلفن : 36282727 - 031

نظرات کاربران درباره این مطلب :

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
آیا می دانید کهداستان های جالبفصل پنجممقدمهآیا می دانید کهروانشناسی رنگ چشم های خوفصل پنجممقدمهآگاهی های لازم در مورد صوروش نوین ماساژ صورتفصل اولمقدمهافسردگی زمستانی چیست ؟روش های جذب دیگرانفصل اولماسک موز با شیرین بیانانرژی دهنده صورتروش تثبیت وزنفصل اولماسک ژله ای ختمیایا می دانید؟رژيم غذایی سلامتی و تناسفصل دهمماسک تقویت کننده لیمو تربالا بردن پیشانیرژیم های غذاییفصل دهمماسک تقویت کننده غنچه گل بخش های سایتزمین و انسانفصل دومماسک سیب با شیربرنامه 15 روزه برای افزایزندگینامه 1فصل دومماسک شفا بخش با ترشکبرای14 روزه برای کاهش وزن زندگینامه 2فصل دومماسک شفاف کننده مریم گلیبزرگ کردن گونه هاسوپ هافصل دومماسک عسل با تمشکتـاثـيـر تـغـذيـه بـر تـسالاد هافصل دومنمونه ای از رژیم غذایی سلتهیه کتابساندویچ هافصل دوازدهمچهار نکته برای جلوگيری اتونیک آب پرتقالسایر غذاهافصل سومچگونه لاغری را درمان كنيتونیک بهDVD آموزش درمان چاقیشيوه صحیح غذا خوردنفصل سومچگونه مي توان پس از درمانتونیک رازک جهت رفع افتادفهرست مطالبشگردهای آشپزی رژیمیفصل سومچگونه در ورزش ها موفق باشتوضیحی کوتاه درباره آشپزفهرست مطالبعوامل موثر در لاغريفصل سیزدهمنظرات رژیم گیرندگانتست اضطرابفهرست مطالبمقا لات دکتر بهمن محمدیفصل ششمورزش شماره 1تست تعیین میزان جذابیت زفهرست مطالبمقالاتفصل ششمورزش صورت چه هست؟تست روانشناسیفهرست مطالبمطالب خواندنیقوی کردن پلک پایینی چشموزن ايده آل چيست ؟تست روانشناسی 2فهرست مطالبمعرفی کتابلوسیون لیمو ترشکرم لیمو ترشتست روانشناسی 3فهرست مطالبپاسخ به سوالات رژیم گیرنلوسیون مریم گلیکرم مرطوب کننده ختمیتست سلامت روحیفصل نهماخبار سلامتیلوسیون گل همیشه بهارکرم پرتقال با روغن هسته اکرم آفتابگردان با عسلتست شخصیت شناسی خوشبین هفصل نهمتندرستی و زیباییلوسیون پنیرککرم تجدید کننده پوست رازجداول و توصيه‌هاي ضروریفصل چهارمتغذیه وسلامتیلوسیون خیارکرم جوان کننده هویججداول و توصیه های ضروریفصل چهارمدرباره مالوسیون طراوت بخش نعناعکرم جوانه گندمجداول و توصیه های ضروریفصل چهاردهمصفحه اصلیلیست بیشترین درخواست ها کرم شب ضد چروکجداول و توصیه های ضروریفصل هفتمسوالات پزشکیلطیفه های ریزه میزهکرم ضد افتادگی پوست آنانحکایتفصل هفتمپیامهای کاربرانمقدمهپلوهاخلاصه ای درباره چاقی و اضفصل هشتمسایتهای دیگرمقدمهپلوهاخوراک هافصل هشتممحاسبه وزن ایده آلمقدمهآنچه باید در مورد لاغری بخورش هافصل یازدهمآشنایی با مطبمقدمه