دکتر بهمن محمدی

پزشک عمومی


سخن روز

نظرات رژیم گیرندگان

تماس با ما

هشدار

بهترين ورزش براي كاهش وزن پياده روي است

پياده روي در كاهش وزن بسيار موثراست و اگر به همراه رژيم غذايي باشد تاثير آن باز هم بيشتر مي شود .

ويژگي هاي يك پياده روي موثر :

1- پياده روي بايد با سرعت متوسط و به مدت نيم تا يكساعت روزانه در يك نوبت و بطور پيوسته انجام شود و تا دو ساعت پس از اتمام پياده روي فقط آب نوشيده شود ( نوشيدن يك ليوان آب هر نيم ساعت توصيه ميشود و لاغر شدن را سرعت ميدهد ) .

2- بهترين زمان پياده روي پس از صرف صبحانه است . كساني كه امكان پياده روي در صبح را ندارند ميتوانند عصرها پياده روي كنند .

3- بهتر است مدت پياده روي از يكساعت بيشتر نشود زيرا ممكن است در بدن ايجاد مقاومت كند در اين حالت با اينكه سايز بدن كاهش مي يابد اما پس از مدتي كاهش وزن متوقف مي شود .

پياده روي كمتر از نيم ساعت نيز تاثير چنداني در لاغري ندارد . ( البته در كساني كه وزن زياد دارند و از آمادگي جسماني خوبي بر خوردار نيستند يا به كمر درد يا آرتروز مبتلا هستند لازم است در ابتدا مدت و سرعت پياده روي كمتر باشد و بتدريج در صورت امكان مدت و سرعت آن افزايش داده شود ) .

4- اگر كسي امكان پياده روي ندارد و يا مايل است با ورزش و تمرينات ائروبيكس وزن خود را كاهش دهد لازم است براي حفظ وزن خود تمرينات ائروبيكس را هميشه ادامه دهد و چنانچه به هر دليل ورزش را قطع كند لازم است غذاي مصرفي خود را كاهش دهد بدين ترتيب ميتواند از افزايش مجدد وزن جلوگيري كند .


نظرات کاربران درباره این مطلب :

امینه سنگی [ 1390-08-25 ]
استفاده کردم .ممنون

امینه سنگی [ 1390-08-25 ]
استفاده کردم .ممنون

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تست شخصیت شناسی :خوشبین فهرست مطالبتندرستی و زیباییلوسیون مریم گلیکرم مرطوب کننده ختمیجداول و توصيه‌هاي ضروریفصل نهمتغذیه وسلامتیلوسیون گل همیشه بهارکرم پرتقال با روغن هسته اجداول و توصیه های ضروریفصل نهمدرباره مالوسیون پنیرککرم آفتابگردان با عسلجداول و توصیه های ضروریفصل چهارمصفحه اصلیلوسیون خیارکرم تجدید کننده پوست رازجداول و توصیه های ضروریفصل چهارمسوالات پزشکیلوسیون طراوت بخش نعناعکرم جوان کننده هویجحکایتفصل چهاردهمپیامهای کاربرانلیست بیشترین درخواست ها کرم جوانه گندمخلاصه ای درباره چاقی و اضفصل هفتمسایتهای دیگرلطیفه های ریزه میزهکرم شب ضد چروکخوراک هافصل هفتممقدمهکرم ضد افتادگی پوست آنانخورش هافصل هشتممقدمهپلوهاداستان های جالبفصل هشتممقدمهپلوهاروانشناسی رنگ چشم های خوفصل یازدهممقدمهآنچه باید در مورد لاغری بروش نوین ماساژ صورتفصل پنجممقدمهآیا می دانید کهروش های جذب دیگرانفصل پنجممقدمهآیا می دانید کهروش تثبیت وزنفصل اولمقدمهآگاهی های لازم در مورد صورژيم غذايي سلامتي و تناسفصل اولماسک موز با شیرین بیانافسردگی زمستانی چیست؟رژیم های غذاییفصل اولماسک ژله ای ختمیانرژی دهنده صورتزمین و انسانفصل دهمماسک تقویت کننده لیمو ترایا می دانید؟زندگینامه 1فصل دهمماسک تقویت کننده غنچه گل بالا بردن پیشانیزندگینامه 2فصل دومماسک سیب با شیربرنامه 15 روزه برای افزایسوپ هافصل دومماسک شفا بخش با ترشکبرای14 روزه برای کاهش وزن سالاد هافصل دومماسک شفاف کننده مریم گلیبزرگ کردن گونه هاساندویچ هافصل دومماسک عسل با تمشکتـاثـيـر تـغـذيـه بـر تـسایر غذاهافصل دومنمونه ای از رژیم غذایی سلتهیه کتابشيوه صحیح غذا خوردنفصل دوازدهمچهار نکته برای جلوگيری اتونیک آب پرتقال2تست روانشناسیشگردهای آشپزی رژیمیفصل سومچگونه لاغري را درمان كنيتونیک بهDVD آموزش درمان چاقیعوامل موثر در لاغريفصل سومچگونه مي توان پس از درمانتونیک رازک جهت رفع افتادفهرست مطالبمقا لات دکتر بهمن محمدیفصل سومچگونه در ورزش ها موفق باشتوضیحی کوتاه درباره آشپزفهرست مطالبمقالاتفصل سیزدهمنظرات رژیم گیرندگانتست اضطرابفهرست مطالبمطالب خواندنیفصل ششمورزش شماره 1تست تعیین میزان جذابیت زتست روانشناسیفهرست مطالبمعرفی کتابفصل ششمورزش صورت چه هست؟تست روانشناسی3فهرست مطالبپاسخ به سوالات رژیم گیرنقوی کردن پلک پایینی چشموزن ايده آل چيست ؟تست سلامت روحیفهرست مطالباخبار سلامتیلوسیون لیمو ترشکرم لیمو ترش