دکتر بهمن محمدی

تغذیه و رژیم درمانی


سخن روز

نظرات رژیم گیرندگان

تماس با ما

هشدار

بهترين ورزش براي كاهش وزن پياده روي است

پياده روي در كاهش وزن بسيار موثراست و اگر به همراه رژيم غذايي باشد تاثير آن باز هم بيشتر مي شود .

ويژگي هاي يك پياده روي موثر :

1- پياده روي بايد با سرعت متوسط و به مدت نيم تا يكساعت روزانه در يك نوبت و بطور پيوسته انجام شود و تا دو ساعت پس از اتمام پياده روي فقط آب نوشيده شود ( نوشيدن يك ليوان آب هر نيم ساعت توصيه ميشود و لاغر شدن را سرعت ميدهد ) .

2- بهترين زمان پياده روي پس از صرف صبحانه است . كساني كه امكان پياده روي در صبح را ندارند ميتوانند عصرها پياده روي كنند .

3- بهتر است مدت پياده روي از يكساعت بيشتر نشود زيرا ممكن است در بدن ايجاد مقاومت كند در اين حالت با اينكه سايز بدن كاهش مي يابد اما پس از مدتي كاهش وزن متوقف مي شود .

پياده روي كمتر از نيم ساعت نيز تاثير چنداني در لاغري ندارد . ( البته در كساني كه وزن زياد دارند و از آمادگي جسماني خوبي بر خوردار نيستند يا به كمر درد يا آرتروز مبتلا هستند لازم است در ابتدا مدت و سرعت پياده روي كمتر باشد و بتدريج در صورت امكان مدت و سرعت آن افزايش داده شود ) .

4- اگر كسي امكان پياده روي ندارد و يا مايل است با ورزش و تمرينات ائروبيكس وزن خود را كاهش دهد لازم است براي حفظ وزن خود تمرينات ائروبيكس را هميشه ادامه دهد و چنانچه به هر دليل ورزش را قطع كند لازم است غذاي مصرفي خود را كاهش دهد بدين ترتيب ميتواند از افزايش مجدد وزن جلوگيري كند .


نظرات کاربران درباره این مطلب :

امینه سنگی [ 1390-08-25 ]
استفاده کردم .ممنون

امینه سنگی [ 1390-08-25 ]
استفاده کردم .ممنون

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
مقدمهکرم ضد افتادگی پوست آنانخلاصه ای درباره چاقی و اضفصل هفتمسایتهای دیگرمقدمهپلوهاخوراک هافصل هشتممقدمهپلوهاخورش هافصل هشتممقدمهآنچه باید در مورد لاغری بداستان های جالبفصل یازدهممقدمهآیا می دانید کهروانشناسی رنگ چشم های خوفصل پنجممقدمهآیا می دانید کهروش نوین ماساژ صورتفصل پنجممقدمهآگاهی های لازم در مورد صوروش های جذب دیگرانفصل اولماسک موز با شیرین بیانافسردگی زمستانی چیست ؟روش تثبیت وزنفصل اولماسک ژله ای ختمیانرژی دهنده صورترژيم غذایی سلامتی و تناسفصل اولماسک تقویت کننده لیمو ترایا می دانید؟رژیم های غذاییفصل دهمماسک تقویت کننده غنچه گل بالا بردن پیشانیزمین و انسانفصل دهمماسک سیب با شیربرنامه 15 روزه برای افزایزندگینامه 1فصل دومماسک شفا بخش با ترشکبرای14 روزه برای کاهش وزن زندگینامه 2فصل دومماسک شفاف کننده مریم گلیبزرگ کردن گونه هاسوپ هافصل دومماسک عسل با تمشکتـاثـيـر تـغـذيـه بـر تـسالاد هافصل دومنمونه ای از رژیم غذایی سلتهیه کتابساندویچ هافصل دومفصل دوازدهمچهار نکته برای جلوگيری اتونیک آب پرتقالسایر غذاهافصل سومچگونه لاغری را درمان كنيتونیک بهشيوه صحیح غذا خوردنفصل سومچگونه مي توان پس از درمانتونیک رازک جهت رفع افتادDVD آموزش درمان چاقیشگردهای آشپزی رژیمیفصل سومچگونه در ورزش ها موفق باشتوضیحی کوتاه درباره آشپزفهرست مطالبعوامل موثر در لاغريفصل سیزدهمنظرات رژیم گیرندگانتست اضطرابفهرست مطالبمقا لات دکتر بهمن محمدیفصل ششمورزش شماره 1تست تعیین میزان جذابیت زفهرست مطالبمقالاتفصل ششمورزش صورت چه هست؟تست روانشناسیفهرست مطالبمطالب خواندنیقوی کردن پلک پایینی چشموزن ايده آل چيست ؟تست روانشناسی 2فهرست مطالبمعرفی کتابلوسیون لیمو ترشکرم لیمو ترشتست روانشناسی 3فهرست مطالبپاسخ به سوالات رژیم گیرنلوسیون مریم گلیکرم مرطوب کننده ختمیتست سلامت روحیفهرست مطالباخبار سلامتیلوسیون گل همیشه بهارکرم پرتقال با روغن هسته اتست شخصیت شناسی خوشبین هفصل نهمتندرستی و زیباییلوسیون پنیرککرم آفتابگردان با عسلجداول و توصيه‌هاي ضروریفصل نهمتغذیه وسلامتیلوسیون خیارکرم تجدید کننده پوست رازجداول و توصیه های ضروریفصل چهارمدرباره مالوسیون طراوت بخش نعناعکرم جوان کننده هویججداول و توصیه های ضروریفصل چهارمصفحه اصلیلیست بیشترین درخواست ها کرم جوانه گندمجداول و توصیه های ضروریفصل چهاردهمسوالات پزشکیلطیفه های ریزه میزهکرم شب ضد چروکحکایتفصل هفتمپیامهای کاربران